POLECAMY
PROMOCJE

------------------------
Pokaż wszystkie

NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

Czy wiesz, że...

ZNAJDZIESZ NAS NA:

  

------------------------ 

 

DOSTĘPNE
FORMY PŁATNOŚCI:

mTransfer PayU 

PayPal 

JUŻ WKRÓTCE 
DOSTĘPNE
ZAKUPY NA RATY! 

------------------------ 

TWOJE DANE
PRZEKAZYWANE DO
SKLEPU SĄ 
ZABEZPIECZONE
CERTYFIKATEM SSL

Certyfikat SSL 

Kliencie! Na zwrot towaru bez podania przyczyny masz 14 dni od otrzymania towaru. Przedmiot musi do nas wrócić bez śladów użytkowania. Niezbędny będzie dowód zakupu. Dowodem zakupu jest paragon lub faktura dołączona do przesyłki. Więcej o reklamacji mówi § 7 naszego regulaminu - reklamacje

§ 7 Reklamacje

  1. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
  2. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
  3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: www.metalowewieszaki.pl/protokol_reklamacyjny.doc
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca bezpłatnie naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru (zwrot gotówki nie dotyczy towarów, o których mowa w §6 pkt.5).
  5. Dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy odbywa się na koszt Klienta. Koszty związane z naprawą i odesłaniem naprawionego/nowego towaru do Klienta spoczywają na Sprzedawcy. W przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący ma prawo do odszkodowania od Sprzedawcy za koszty związane z wysyłką.
  6. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechanicznie (zarysowania/pozaginania) nabyte w trakcie eksploatacji.
  7. Zwrotowi nie podlegają towary wykonane na indywidualne zamówienie klienta.
  8. Jeśli dostarczony towar do Klienta został uszkodzony w transporcie, to w celach reklamacyjnych niezbędny będzie protokół szkody spisany przez kuriera.
  9. Sprzedawca nigdy nie odbiera przesyłek pobraniowych.


UWAGA!!!

Każda paczka jest ubezpieczona.
Podstawą prawną do odszkodowania za uszkodzenie towaru jest protokół szkody.
Zgodnie z aktualnymi przepisami nie ma takiego obowiązku, ale najlepiej byłoby, gdyby towar był otwierany jeszcze w obecności kuriera. Uszkodzenia stwierdzone z opóźnieniem proszę niezwłocznie zgłaszać kurierowi.
JEST TO W PAŃSTWA INTERESIE, jeśli paczka zostanie już odebrana. 
Wówczas Kupujący w dokumentacji reklamacyjnej wpisuje SWÓJ numer konta
i załącza kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
Po uznaniu reklamacji, przewoźnik wypłaca odszkodowanie  KUPUJĄCEMU na podany nr konta.

Sprzedający jest odpowiedzialny za swoje produkty, ale nie ma prawa do otrzymania odszkodowania za paczki, których nie jest adresatem.

Sprzedający obsługuje tylko reklamacje z tytułu wadliwej produkcji oraz reklamacje przesyłek, których jest adresatem.

Nasza rada: Jeśli widzicie Państwo, że przesyłka jest uszkodzona, a jeszcze jej nie odebraliście, to proszę odmówić kurierowi przyjęcia paczki. Wówczas cała procedura reklamacyjna spadnie na nas.

Trzymamy kciuki, że każda paczka dotrze do Was w całości ;)

SUBSKRYPCJA

 

Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
27225